Pages

Wednesday, April 11, 2012

syg2..aww..hahha..tepat jam 5 petang..tengah sonok dok layan video,,tub2 aku rasa mcm something brlaku kat katil aku,,dah la dok sorang2..parent aku p rumah wan aku,,boleh plak katil aku bergoyang time2 aku keseorangan ni..dalam otak aku dok pk jembalang mana kacaw aku petang2 ni..haha,,seram siott..aku bangun dr katil..tp goyang lagi..baring balik,,goyang lagi..dalam ati aku dok pk,,mama abah ,,balik la cepat..hehe..tub2 5.30ptg abah aku call..dy tnya rasa x gempa bumi td..WOW..OMG!!!!!!!gmpa bumi ka,,hahahahah...bengonk tol aku..yg org lain punya lari keluar rumah..yang aku dok takut jembalang rekaan aku sndiri..hahak..sengal lolzz..macam mana la aku x terpk bab gempa bumi..mybe sebab aku dok rumah sorang2 kot.2 yg jembalang mempengaruhi otak aku ni..wawawawa.tp an,kalau la aku sedar yg tu gempa bumi,,benda ni 1st yg aku akn slamatkan,,hp n moto la..aset 2..hehe2.. ha,,..tgk..beruk pn terkejut bab tetiba gegaran..huhu


Monday, April 9, 2012

aii kanak2 sekalian...meh layan bnda ni kejap..

kisah pengemis dan pelajar universiti..

Seorang mahasiswa sedang asyik berbicara dengan seorang pengemis tua di depan kampus UITM.

Mahasiswa : "Sudah lama mengemis di sini pakcik?"
Pengemis : "Ya... lebih kurang sudah 8 tahun , nak Mahasiswa : Wah, sudah lama juga ya pakcik..sehari biasanya dapat berapa pakcik?"
Pengemis : "Paling sedikit RM 50.00 nak ..."
Mahasiswa : Banyak juga ya pakcik 
Pengemis : "Bolehlah nak, untuk keluarga..."
Mahasiswa : "Ehhhh...keluarga ada di mana?"
Pengemis : "Anak pakcik semuanya ada 3 orang, yang pertama ada di Universiti Putra Malaysia di Selangor, yang kedua ada di Universiti Utara Malaysia di Kedah dan yang ketiga di Universiti Sains Malaysia di Penang..." 
Mahasiswa : "Subhanallah, hebat-hebat keluarga pakcik ni...boleh tahan juga yerrr.. Eh..Anak pakcik tu semuanya masih kuliah?"
Pengemis : "Tak arrrrrr....semuanya mengemis seperti pakcik..."

FRIEND is better

My Friends Say I'm A Fool To Think
That You're The One For Me
I Guess I'm Just A Sucker For Love
'Cuz Honestly The Truth Is That
You Know I'm Never Leavin'
'Cuz You're My Angel Sent From Above

Perrrggghhhh!!...mesti korang ingat aku ni sewel ke apa ntah dok angau sorang2 ni kan..tapi tu la kenyataan nya kot..eh3,,..tak payah nak simpati sangat la kan..hmm.aku ada la kenal sorang mamat ni..no3..bukan mamat bangla k..dak ni budak kkkllll.wow,agak demand kan ,nk plih budak kl ja..haha..x la..kebetulan je 2..tp kitorang kawan biasa2 je..almaklum la kn..22 study..assignment sna sini..hurmm,aritu dy pnah ckp.. (to be honest,i love u,,n to be honest to,,.i have no commtment in love).wow..agak trkezut la..xceli..aku pn stuju ngn dy..lgpun kami x penah jumpa lg kot..lg la aku tamaw..4 now aku anggap dy as frend..tamaw harap lebih2..kang aku lak kecewa an..tp kekadang agak jeles la bla aku tgk fb dy..smua gurl je yg comment..eh,,tp aku x marah pn..biaq la kt dia..bukan suami cek pn nak jeles2 sgala an..hee..n 1 more, dri cara dy mesej aku..i think he want a nice look gurl..n aku rasa aku tadak semua tu..baek aku hapuskan harapan aku 2 an..hoho..lgpun kompom dia anggap aku kawan dia je..yg tu la yg terbaek kot..=P,,x pe la..pe2pun..stdy dlu diela oii,,x payah nk brcinta sangat la an..

Sunday, April 8, 2012

Apa Itu SaYanG!!!

" ...JaNgAn TgAlKan OrAnG Yg KtA SaYaNg uTk oRaNg YaNg KtA sUKa..

KeRaNa ORaNg YaNg K!Te SuKa AkN tGaLkAn KtA uNtK oRaNg Yg MeReKA sAyAnG..

jAnGan CuBa DaPatKAn ApA Yg K!Ta SaYaNg..

Tp! sAyAnGlAh DgN aPa Yg K!Ta AdA sBlUm K!Ta KeHiLaNgAn ApA Yg K!Ta SaYaNg..

KeRanA oRaNg Yg SaYanGkAN k!Ta MuNgK!n OrAnG Yg SeBeNaRNyE k!Ta SaYaNG...

lEb!H bA!K uTk K!Ta BeRsAmA oRaNg Yg SyANgKan K!Ta Dr! oRaNg Yg K!Ta SaYaNG...

kErAnA oRaNg Yg K!Ta SaYaNg MuNgK!n HaNyA sUkAkAn K!Ta TaNpA rAsA sAyAng ......."
 
~  TRIMA KASIH KERANA SUDI BACA..SAYA SAYANG KAMU~

.diam2 suda

hee..udah lama donk x mencatat sesuatu kat cni..ok..nk cta ckit pasal sem 2 aku kat UiTM perak ni..hmm..i'm very lucky coz i got a very lovely frendz,,.they alway with me..in my sad or watever la..hee..kadang-kadang ada la jugak yg agak menyakitkan ati aku..tp x kesah la..adat berkawan kn macam 2..tp jgn plak pk aku lupa membe lama aku..opcoz la x..aku syg ampa semua la..u all my frenz eve n eve..hee..dah2,mlz nk puji korang lama2..sbenarnye aku tengah epi ni..moto yg abah aku beli dh dibawa pulang ke rumah..walaweh..i'm free to go anywhere..hah??moto apa??? moto biasa2 ja la pacik macik..cek x kaya aih nk beli yg mahai2..asalkan bleh dibawa ke mana2..kan3..nk ckp jenama apa pn tataw aih  ..SYM apa ntah,..hee..tankz abah

Saturday, December 24, 2011

hmm..17/12/11..kolej aku ada wat mggu ramah mesra..so,ada banyak la prtandingan dorang anjurkn..n 1 of it is bola tampar..roomate aku n da geng ni minat sgguh bola tmpar,..hah..aku???oh ceit..memang x la kan..kang aku yg kena tampo..aku mlz ah masuk..so,aku juzz teman dorang je..n their group's name is MAK AKU KATA AKUU TERER..haha..aku kra men di balik tabir je la..hee.mlz ckap banyak..ni pic tyme maen..
haa,,nama macik ni..@#!! n ktorang panggil kt,mina,emy n so on
    

terserlahla kehitaman kulit..keh3..maw x nye..4 jam jemur panas..
haa,,tgk..tyme ni kt serve..terbaek wokk

aku hnya mampu jd pop2 gurl je,,haha..lupa lak nak bawak rambu2 uh..pekejadah ntah nama bnda 2..tataw

ni group xavier n our group or u can call it MAKAT ..sngkatan mak aku kata aku terer

n the last one..si keding n si..!!!!(%^ mank terserlah la kekayuan aku kn..='(

eh..x last lg..ni yg last..they r the hottest one n i luve that 1 yg wear jam blue 2 very2 nak mati..#lepas ni blanja aku k peah.penat aku puji2 kau
n nak taw x ..kami johan kot. .eh silap,,si kt x bagi aku kata KAMI coz aku x maen pn..hurmmm..cedih..penat je aku sorak kat korang,,tacink la..yg bestnya..dorang 4 jam dok situ..dapat la jugak 2 sticker,,.yang aku ni..1 je..uhukzz..sudah..aku tacink habes ni..xceli kn .aku baru kenal dorang tyme sem ni..tp mcm dh rpat sgt kn..biar la..dorang ni akak2 aku..eeeiiuuu..hee..hope we can be like this ever n ever,,so sweet rightt..<3

Saturday, December 3, 2011

just ignore dis post

mak ai..lama kot x update blog ni..okay,,aku siap bawa penyapu n mop skali ni..nak kemas blog yg bersarang ni..dah 2 minggu aku jd budak part 2 weh..kira ada junior r..#bajet siot (padahal sama umo je)..tw x..even baru 2 mggu stdy..assingnment gila bapak banyak ..x terbuat aku..macam nak campak je semua buku 2..okay..stop takat 2..xceli kn ,aku nak crita pasal semalam ni..semalam ramai yg kehabisan kredit..#mak ai..geli pulak dgn ayat skema aku ni..ramai r datang bilik aku..nk topup la kan..(tgh promote ni)..ada la sorang budak part 1 ni..punya la ramah..x terlayan aku ..tyme dy tengah cakap uh,dengan chomelnya dy pggil aku akak..how cute it is right..=)..dah 2...tyme dy balek bilik..aku pn masukkan la topup..taw x..dr ujung bilik dy uh,dy bleh plak jerit kat kat aku..AKAK...TIMA KASIH!!!.mak ai..budak ni la..pastu ,asal aku lalu bilik dy je..dy jerit AKAK!!!.ayyoo..aku bukan pe.cuba la kalaw dy taw yg aku ngn dy ni sama umo je..msti dy glabah bewak an..hahakzz..