Pages

Tuesday, July 19, 2011

malaz


huihh,,pjam celik2 dah 5 hari aku dok kat rumah ni...kenapa eh??asal balek rumah je,malas.buku langsung tak pegang..dah la lepas cuti ada test..lingkup2.asal na pegang buku ja..nampak ja laptop depan mata..komfem2 la tak jadi pegang buku..hee..bila nak study ntah..tapi kat u rajin plak aku ni...hahahah..(skali skala nak bangga diri)..malas3!!!!tu ja yang mampu aku kata sekarang...ngeeee
kekadang aku tertanya gak la ...kenapa aku malas eh??????sesapa ada jawapan,,,gtaw aku nah nanti..aha
sampai kekadang law aku malas sangat aku tido je..sambil jalan pon leh tido kot..hek3..besa r tu..kalaw kat rumah..kompom2 r slalu bangun lambat...ish3..teruk an...ehe..e2la diri aku...tiap orang ada kebaikan n keburukannya kan,..aku pun manusia biasa ja kot...ayat agak skema la plak rini..pa2 ja la...ho2

No comments: