Pages

Saturday, August 13, 2011

tetamu x diundang

haaa...nak tw ak pa jd rini...td petang an...ada tetamu masuk lam rmah aku...tapi aku tak jemput pown..sesuka ati dia jew nak masok rumah orang kan..dah la salam pon ta bagi..ish3,..trok2..taw ak sapa...????perlu ke eh gtaw..hoho...actually yg masok 2 buaya.....eh2..clap plak,biawak..eieieieieie..geli siot,..macam na la dia leh masuk ni...pastu pandai lak dia nyorok bawah katil mak aku..haha..yang taleh blahnya..mulanya kak aku ingat tikus..bab dia nampak ekor bnatang uh..aku dh la taleh dengaq bab tkus ni...eieieie,,geli..pastu abah aku dgn braninya p tgk kat bawah katil,,pastu dy lari...ceh...ingatkan brani..ahahahahahaha..abah p pggl jiran aku..22 depa wat la operasi mmbunuh bewak..ehek..rupanya abah aku bknnya brani ngat pown..action ja lbeh...hahaha..abah2..pas2 bewak tu lari bawah tudung mak aku...tudung 2 yang jenis belit2 pnya..mak aku pown tak dan nak rasmi tdung uh,,bewak dh rasmi dlu...wawawawaw..last2 ,bewak 2 pn pening,,dy pn tataw cmna nk pkai tdung uh...terbelit la dy kat c2..jran aku 2 ktuk bewak uh smpai mati.......THE END!!!!!!hahaha..na tgk ak bewak 2 cmna..meh tgk meh..
                                         
                                   haa..nmpak x bewak tu..terkulai layu kat tudung ijau mak aku..hek3
              abah aku ni...lpas bewak ni mati bru la wat2 brani p angkat bewak uh....sblom 2 kecut...haha

1 comment:

fi said...

haha ! takottttttttt !