Pages

Saturday, October 15, 2011

best memory..:)

heyt3..hmm.rini aku n family g bukit merah..besh3..tenangkan diri la katakan..haha..kami kuar pukul 9 pg..excited doe..sepanjang sejam perjalanan p sana ,aku tido kowt..ngantok larh..:)..hurmm ,aku pn tataw nak cita apa sbenaqnya ni..tp yang pasti kami epi banget dong..dah lama kowt x p bukit merah ni..tetiba terpk nak p..hmm,.macam besa la kan,.semua tempat mesti la kena bayar tiket dulu..abah aku beli tiket rm27,.just waterpark je..ingatkan nak amek combo la.tengok orang utan skali..tp bajet lari ma..yang kak aku ni sengal siot..ada ka patot dia kata tak payah p tgk orang utan ,,hang pown dah macam orang utan (hang tu aku la)..bangang tol la..huhu..dah la..malas cita banyak2..penat!!!!!!!!!!!:p..meh tengok meh.
ni la adik aku...

adib gila......

sempat lagi ..:)

haa..baju biru 2 la kakak ksayangan aku

adib poyo
abah pown dah macam budak kecik dah..
ok..tamat suda my simple story today

No comments: