Pages

Friday, October 14, 2011

masalah2

hmm..lama dh x berblogging ni kan..ok
*linguaphone nak kena bayar ..dah la rm2000 plak tu.( tadak sapa nak support plak tu )
*nak besarkan badan ni...tapi taleh jugak
*bila nak blajaq masak ni
haa..korang mesti dok pk apa la yang aku mrepek ni an..ekceli,3 benda ni la yang slalu buat otak aku srabut..tyme hepi ja ingat 3 masalah ni..pastu bilanya nak hepi..nasib la aku ni bukan jenis suka gadoh2 ngan orang laen..kalau tidak..lagi banyak masalah aku..3 ni pun sampai skarang x settle2 jugak..haiyya..dah la..malas pikiaq..hoho..yang aku taw..esok mama ngan abah ajak p bukit merah..hoorayyy..leh la aku enjoykan diri ni sikit..kecik2 dah banyak masalah kan..hehe..nak buat macamna,,ni la hidup,,tak lari dari masalah..abaq mai sat kat aku sapa yang tadak masalah..kalau ada,aku sanggup jadi orang gaji dia setahun..tapi jangan kata orang gila plak..orang gila kompom2 la tadak masalah...kita yang normal ni yang ada masalah bila tengok orang gila..yela..bila nampak orang gila ja..boleh p maki orang 2 kata *hoi,,,hang gila ka..,,adoyai,.memang orang 2 gila pown..yang hang gila dok maki orang gila 2 pasaipa..gila ka...(pening dah otak aku)..huishh,apa la yang aku melalut ni...lari tajuk dah ni..haha..apa2 pun.."settlekan lah masalah anda sebelum ia disettlekannyapuunnnnn"..keh3..
-pesanan dari orang yang nak gila tapi x gila lagi tapi dok tunggu masa nak gila sebab taleh nak settlekan masalah yang gila yang ada dalam otak yang serabut gila-

No comments: