Pages

Thursday, October 27, 2011

true???

2day nk luahkn prasaan sat..nak crita pasal my true love..acece..dlu penah la aku kapel ngn 4 org ni,.
  1st..faiz haikal..nk dkt setahun gak la kita kapel kan..mulanya u r my best frend,,.truely best frend.tub2 kapel 
kn..tp smpai dh nk dekat bulan 3,awak xcident..sejak tu awak tanak saya call awak lgsug..maw x heran..dulu awk mana maw mesej2 ni..tetiba awk asyik mesej ja..nak call,,lgsung tanak angkat..jmpa pn tanak...smpai la sy naik muak..sy yang mintak break ngn awak..lepas tu baru sy taw apa yg sbenarnya jadi kat awak..maaf sgt2 kat awk..sy sntiasa doa untuk awak smpai la skarang..ur my truely best frend..i will remember u always.
  2nd..apit..dlu tyme awal2 taun f4..kita slalu study sama2..aku suka ajaq unk lk..unk lak ajaq aku math kan..almaklumla..unk kan pandai..kan3..hehe..kita start kapel pn sebab budak2 kelas slalu dok ejek kita 2..padahal,,tyme tu mana nak ada feeling2 pn..besala kawan..kawan2 kelas slalu ejek kita sampai la kita kapel..tp kan..start2 kapel..22 dah mula jaoh..nak study pn segan dah..dulu bleh ja p kantin tyme prep petang sebab nak blajaq 2..tapi,sejak2 kapel..truz segan..takowt orang len kata..last2 aku yg kata..better kita jadi kawan je la..aku x slesa r macam 2..nak stdy pn susah..
  3rd..ok,,dgn dia ni aku rasa macam terpaksa je kowt..hee..maaf eh..syah..kawan setugas dengan aku,.aku start kenai ngan dia sebab kami pengawas sekali..kiranya tiap2 pagi asyik menatap muka dia ja la..pagi ,petang,.jumpa dia..tambah2 kalaw ada event apa2..malam2 nak kena prepare dewan..tyme tu jumpa lagi dia..syah ni jenis yang peramah..bleh kata semua senior tyme tu kenai dia la..start declare masa malam tu..dila tengah susun meja kat dewan..tyme tu dila bawak fon..pastu syah mntak nak kapel..dila mcm x pasti nak kata ya ka tak..sampai la syah merajuk tanak g dewan..last2..dila macam terpaksa.then dila mesej yela2..dila pn x pasti tyme tu betul ke x..start time tu..masa pagi2 kita kena jaga student..syah start nk sembang2 ngan dila..padahal tyme tu kena bertugas..pastu bila dila x layan..syah truz angkat beg naek kelas..tinggal la dila terkontang-kanting kat situ..cukup seminggu..dila mntak putus..maaf sgt..
  4rd..even u  no 4..u r my true love in my life..kita just kenal dlm fb..tmpat tinggal kita bleh kata dekat la jugak..awak teruz mintak no saya tyme kita chat..ntah napa sy bg .lepas tu kita start mesej..sy suka main2 ngan awk..yela,,takkan nak sirius plak kan..4/1..awak mintak kapel ngn sy..mulanya sy taknak..sebab kita x penah jumpa lg..n at the same tyme sy tengah kenal ngan sorang mamat ni..kenal dlm fb gak..sblom awk mntak kapel..dy penah kata yg dia suka sy..tp sy tanak,,sebab x penah face to face lg..lepas awak muncul..ntah macamna sy bleh truz lupa kat dy..mesej pn x..slalu mesej ngan awk je..bodo kan..lepas tu bleh plak sy trima awak..padahal bertentangan ngn prinsip idop sy..sy x suka kalaw kapel ngn org yg x penah sy jumpa depan2..taktaw mcmna sy bleh percaya kat awak,,then truz trima..rindu ayat kuang3 awak tu..sampai la 1 hari ni..kita jumpa,,jumpa dekat depan kedai cina ja pn..awak naek moto awk..sy moto sy..sembg atas moto ja pn..smnjak tu..awk dh jarang mcj sy..slama 2 mggu awk x cntact sy lgsung..sy sabar je..smpai la sy terpaksa buat ayat pasrah dekat awak..baru awk balas..awk kata awk xcdent..siapa sy???smpai dekat sy pn awk x gtw apa2..sy sedih cgt sebab  awk bleh update fb awak..tp kat sy lgsung x gtw apa2..sy tw sy x mcm yg awk nk..n untuk kali yg ke-4,sy jugak yg undur diri..sy try soh diri saya sabar..sy xnak dipermainkan..better kita kawan..lgpn,awak pndai..siapa la sy..bleh kata kita kapel 1mggu ja wlwpn sbenaqnya 3 mggu..x jd la plan sy nk smbut bufday awak 28/1..ntah napa saya kata u r my true love..mana x nya..slalu sy mmpi awak kowt..gila bapak..sumpah saya x tipu..sy try lupa awk..sy buang no awk..tub2 awak mesej balek..tnya result spm sy..pastu skarang ni,sy smbung blajar bleh plak dapat dekat dgn tmpat awk..mcmna la nak lupa..adoii..n skarang..even dh berbulan2 kta x cntact,,sy still pk awak je..gedikz an..nak buat cmna,,bukan sy yg nk ingat..dy ingat sndri..padahal kita x penah pn kluar g mana2..nak kata sweet memory pown tadak..dlm kreta pn sy bleh ingat awak uh..mana x nya,,skarang kan jd trend nek moto besar2..sma la ngan awk kn..dila mntak maaf sgt2 kat nuar sebab slama ni slalu kacaw awak..n skarang,,nk lepaskan rndu kat awak..sy hanya bleh tgk fb awak,,tp sy x brani nk tulis apa2..maaf3
...n for now..aku nak focus stdy dulu..aku nak ubah sikap aku yg slalu emotional sgt dlm suma perkara..insyaAllah,,aku nk berjaya dlm idop aku di dunia n akhirat..insyaAllah...maaf kpd semua orang yg aku mentionkan kt cni..:)

No comments: