Pages

Tuesday, October 25, 2011

pening sih

uwaaaaaaaaaa...awak2..eh tengok sapa tu..saya panggil awak la..bukan ada sesapa kat blakang tu pun..try tengok blakang ,kot2 la ada sesapa..haha..yang dok sorang2 tu better tengok cepat..hehe..tau takowt..ekceli an..aku tengah pening ni..tapi ketegaq nak berblogging gak..eh,suka hati mama n abah aku la..janji x kacau orang len..walawpun dalam otak ni pening,luaq maw steady ma..hihi..mana bleh tunjukkan kelemahan diri aku ni..nak tau x macamna rasa sakit otak aku sekarang ni..cuba ampa bayangkan ampa jatuh dari helikopter,pastu kepala ampa hancoq..hahakz..*ok,aku tipu sangat2..bertambah pening aku bila dok cari idea nak berblogging ni..tp aku ta kesah..janji hepi..kn3,.kepala aku,aku punya pasal la kan..eh2..tayah nak sibuk2 nasihat aku suroh makan obat..AKU TAKMAW..never33..x sedap,tawaq kepiaq..laen la bagi aku makan coklat ka pa..ni ubat..wekkk..x suka,,x menarik perhatian aku langsung..pmbuat ubat tu pown 1..reka la ubat yang sedap sikit..baru la aku maw makan..hee~..dh la..mls nak menaip dah..berat ja otak aku skarang ni             
 

No comments: