Pages

Saturday, December 24, 2011

hmm..17/12/11..kolej aku ada wat mggu ramah mesra..so,ada banyak la prtandingan dorang anjurkn..n 1 of it is bola tampar..roomate aku n da geng ni minat sgguh bola tmpar,..hah..aku???oh ceit..memang x la kan..kang aku yg kena tampo..aku mlz ah masuk..so,aku juzz teman dorang je..n their group's name is MAK AKU KATA AKUU TERER..haha..aku kra men di balik tabir je la..hee.mlz ckap banyak..ni pic tyme maen..
haa,,nama macik ni..@#!! n ktorang panggil kt,mina,emy n so on
    

terserlahla kehitaman kulit..keh3..maw x nye..4 jam jemur panas..
haa,,tgk..tyme ni kt serve..terbaek wokk

aku hnya mampu jd pop2 gurl je,,haha..lupa lak nak bawak rambu2 uh..pekejadah ntah nama bnda 2..tataw

ni group xavier n our group or u can call it MAKAT ..sngkatan mak aku kata aku terer

n the last one..si keding n si..!!!!(%^ mank terserlah la kekayuan aku kn..='(

eh..x last lg..ni yg last..they r the hottest one n i luve that 1 yg wear jam blue 2 very2 nak mati..#lepas ni blanja aku k peah.penat aku puji2 kau
n nak taw x ..kami johan kot. .eh silap,,si kt x bagi aku kata KAMI coz aku x maen pn..hurmmm..cedih..penat je aku sorak kat korang,,tacink la..yg bestnya..dorang 4 jam dok situ..dapat la jugak 2 sticker,,.yang aku ni..1 je..uhukzz..sudah..aku tacink habes ni..xceli kn .aku baru kenal dorang tyme sem ni..tp mcm dh rpat sgt kn..biar la..dorang ni akak2 aku..eeeiiuuu..hee..hope we can be like this ever n ever,,so sweet rightt..<3

No comments: