Pages

Wednesday, April 11, 2012

syg2..aww..hahha..tepat jam 5 petang..tengah sonok dok layan video,,tub2 aku rasa mcm something brlaku kat katil aku,,dah la dok sorang2..parent aku p rumah wan aku,,boleh plak katil aku bergoyang time2 aku keseorangan ni..dalam otak aku dok pk jembalang mana kacaw aku petang2 ni..haha,,seram siott..aku bangun dr katil..tp goyang lagi..baring balik,,goyang lagi..dalam ati aku dok pk,,mama abah ,,balik la cepat..hehe..tub2 5.30ptg abah aku call..dy tnya rasa x gempa bumi td..WOW..OMG!!!!!!!gmpa bumi ka,,hahahahah...bengonk tol aku..yg org lain punya lari keluar rumah..yang aku dok takut jembalang rekaan aku sndiri..hahak..sengal lolzz..macam mana la aku x terpk bab gempa bumi..mybe sebab aku dok rumah sorang2 kot.2 yg jembalang mempengaruhi otak aku ni..wawawawa.tp an,kalau la aku sedar yg tu gempa bumi,,benda ni 1st yg aku akn slamatkan,,hp n moto la..aset 2..hehe2.. ha,,..tgk..beruk pn terkejut bab tetiba gegaran..huhu


2 comments:

NINA AMIRA said...

sama macam mama sy lh. pikir pasal jembalang gk

diela said...

huhu...2 la kan nina..dh lma x jd bnda ni..2 yg x trpk gmpa bmi 2